Nimikkosalipartneruus

Oma nimikkosali on ennen kaikkea keino tukea opiskelijoita ja kauppatieteiden opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla se on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

Sali nimetään sponsorin mukaan ja tätä nimeä käytetään yleisesti salista puhuttaessa. Salia voi käyttää omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa.

Päärakennuksen nimikkosalit: Amer Sports, Danske Bank, Fazer, Jenny ja Antti Wihurin rahasto, Nokia, SOK
Arkadia-rakennuksen nimikkosalit: Finnair, OP, Valio
Chydenia-rakennuksen nimikkosalit: Saastamoisen säätiö

Otaniemen, Otakaari 1 nimikkosalit: Deloitte, Elisa, EY, KPMG, Nokia, Posti

Tutustu esimerkkeihin nimikkosaleista.

Sivusta vastaa: | Viimeksi päivitetty: 09.01.2018.